طراحی سایت شرکتی ، هدف معرفی و نمایش نمونه کاها و خدمات یک موسسه یا شرکت می باشد. به دلیل استفاده زیاد کاربران از اینترنت، دارا بودن وب سایت اختصاصی برای شرکت ها، بسیار اهمیت داشته و در رقابت نقطه ی مثبتی محسوب می شود. با قرار دادن محصولات در وب سایت ، امکان دسترسی به عکس، مشخصات و قیمت محصولات آسان شده و برای تعداد افراد زیادی فراهم می شود.  وب سایت شرکتی راه ارتباطی خوبی جهت برقراری ارتباط مشتریان نیز می باشد. در واقع معرفی محصولات در سایت شرکتی ، خود نوعی بازاریابی اینترنتی است.

سایت شرکتی این امکان را فراهم می نماید که در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان قرار گرفته و افزایش اعتبار شرکت و همچنین افزایش اعتماد مشتریان را در پی خواهد داشت.

امروزه با گسترش حضور مخاطبان و مشتریان در فضای مجازی، لزوم حضور و فعالیت شرکت ها در اینترنت نیز بیش از پیش افزایش یافته است. این حضور در قدم اول نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب است. طراحی سایت شرکتی برای برندها همانند داشتن خانه یا پایگاهی در اینترنت است که از طریق آن می توانند محصولات و خدمات‌شان را بدون واسطه به مشتریان خود معرفی کرده و ارتباطی دو سویه با آن ها برقرار نمایند.

طراحی سایت شرکتی حرفه ای و جذاب، مهم ترین گام در آنلاین برندینگ برای شرکتها می باشد. یک وب سایت خوب ویترین شرکت در فضای آنلاین است، ویترینی که مردم به واسطه آن نسبت به سطح و کلاس کاری شرکت قضاوت می کنند. امروزه بیشتر افراد ابتدا به صورت آنلاین با یک برند آشنا می شوند و در ذهن‌شان تصویر قبلی از برند شرکت در دنیای واقعی ندارند. به همین دلیل در مورد وب سایت آن شرکت جستجو کرده و در وهله ی اول از سایت آن بازدید می کنند.